Contact by Phone 1-213-283-8099
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Go Back   Health Food, Vitamin and Supplement Forum > Demographic Groups > Seniors' Health

Thread Tools Display Modes
Old May 4th, 2010, 10:35 AM
Evelyn Davis Evelyn Davis is offline
Join Date: Sep 2009
Posts: 37
Default mothers day.

well mothers day is this sunday and my grandma is coming into town! im super excited but i cant seem to figure out what to get her for mothers day we normally get her her fav perfume but i mean after awhile how much perfum can a girl have.. mothers day. christmas/ her bday.
i was thinking since my mom and gma are gonna be in town that we just give her and my mom a day at the spa??
Reply With Quote
Old May 4th, 2010, 12:20 PM
Arlene Brown Arlene Brown is offline
Join Date: Sep 2009
Posts: 43

yeah that seems likea good idea that way then can go ..relax and have fun soo yeah i would say that .. another thing is the nail salon.. but i mean all they can really do there is nails so im not sure how much they would like that
Reply With Quote
Old May 5th, 2010, 02:17 PM
Jennifer Johnson Jennifer Johnson is offline
Join Date: Sep 2009
Posts: 35

thats a good question..hmm i have no idea what im gonna get my mother. my sistes and i better get a move on things becase times-a-ticking! lol.
Reply With Quote
Old May 7th, 2010, 01:25 PM
Donna Anderson Donna Anderson is offline
Junior Member
Join Date: Jan 2009
Posts: 20

yes mothers day is this sunday and it came so quick i am not really sure what to get my mom.. she has everything she could need. i mean im not the richest right not so i dont really want to buy her jewlery simply because if i buy her something i want to get somethign expensive.. im going to vegas to see my mother in law and were just getting her a small thing of flowers.. nothing too big..
Reply With Quote
Old May 10th, 2010, 11:28 AM
Naomi Judd Naomi Judd is offline
Join Date: Sep 2009
Posts: 44

mothers day was very special around my house this year.. we went all out we had mothers day party on saturday and then on sunday we went out to lunch and had an amazing spread of food then we went sight seeing and then went home and had an amazing bbq, then strawberry wine and banberry pie. it was so delish i was so excited.. to bad my mother in law missed out on the festivitys..
Reply With Quote
Old May 11th, 2010, 10:43 AM
Marcy Clark Marcy Clark is offline
Join Date: Sep 2009
Posts: 33

mothers day was a success! and my gma loved her gifts flowers and cards soo over all im glad everything went smoothly. its crazy or me to think of myself having a mothers day and someone actually giving me a gift. mannn.
Reply With Quote
Old June 23rd, 2010, 01:31 PM
Zuri Lee Zuri Lee is offline
Junior Member
Join Date: Nov 2009
Posts: 25

i send my grandma a gift on mothers day always i alwasy make sure shes taken care of. iduuno my grandma is like my second mom and if shes not with us on mothers its a little weird. haha im just use to having her around and even tho she lives in a different state you hardly ever notice since we are constantly visting and shes constantly coming to us
Reply With Quote


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 07:46 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.

- Order Form
- Return Policy
- Volume Discount
- Order Tracking
- International Customer
- General Policy
- Backordered Items
- Contact Us
- About Bayho, Inc
- How to Order
- Our Office
- Health Reward Points
- Privacy Policy