Contact by Phone 1-213-283-8099
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Go Back   Health Food, Vitamin and Supplement Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 46
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Ellen Sanchez
Forum: Movies Reviews and Recommendations May 5th, 2010, 01:01 PM
Replies: 12
Views: 4,616
Posted By Ellen Sanchez
Omg I am so excited for this movie to come out. I...

Omg I am so excited for this movie to come out. I can't wait until the movie comes out. I am just so looking for it. It is definitely a great girls night out movie can't wait. It looks really...
Forum: Movies Reviews and Recommendations May 5th, 2010, 12:59 PM
Replies: 24
Views: 5,965
Posted By Ellen Sanchez
Movies that everyone should see is Oceans and How...

Movies that everyone should see is Oceans and How to Train your drago. Both movies are just must see movies you can't go on with life without seeing them just kidding but yeah go seee them you wont...
Forum: Movies Reviews and Recommendations May 5th, 2010, 12:56 PM
Replies: 17
Views: 4,457
Posted By Ellen Sanchez
Yeah that annoys me a lot too. I mean I just hate...

Yeah that annoys me a lot too. I mean I just hate when people do that. Or they laugh so abnoxiously loud. It is like o.k it is funny but it isn't that funny. Or when people fall asleep and they are...
Forum: General May 5th, 2010, 12:53 PM
Replies: 20
Views: 473,169
Posted By Ellen Sanchez
I saw the trailer for Toy Story 3 and I dunno it...

I saw the trailer for Toy Story 3 and I dunno it just doesn't look that great. I don't even think I watched Toy story 2 I dunno I just think the first one was the best. I usually don't like sequels...
Forum: General May 5th, 2010, 12:51 PM
Replies: 8
Views: 468,488
Posted By Ellen Sanchez
I usually just go to movies.com or something like...

I usually just go to movies.com or something like that and read the reviews there. I don't know how correct they are though because sometimes I agree with them and then there are other times I just...
Forum: Fitness and Exercise May 5th, 2010, 12:48 PM
Replies: 13
Views: 10,348
Posted By Ellen Sanchez
Yeah I think that is true. I makes a lot of sense...

Yeah I think that is true. I makes a lot of sense I mean if there is someone pushing you to work out then you probably would work out more. I think that and eating healthy will help you lose a lot of...
Forum: Fitness and Exercise May 5th, 2010, 12:44 PM
Replies: 9
Views: 6,760
Posted By Ellen Sanchez
I think just exercise and probably stick to only...

I think just exercise and probably stick to only eating fruits and vegetables for the five day period. And only drink water none of that other sweet drinks like soda or anything like that. I think...
Forum: Personal Health Issues May 5th, 2010, 12:41 PM
Replies: 10
Views: 5,710
Posted By Ellen Sanchez
I don't know about the 80% thing but if that is...

I don't know about the 80% thing but if that is true that is pretty scary because my grandma's sister actually has breast cancer so I don't know I guess I could possibly get it scary. I really need...
Forum: Personal Health Issues May 5th, 2010, 12:37 PM
Replies: 10
Views: 1,857
Posted By Ellen Sanchez
I have been having really bad allergies lately. I...

I have been having really bad allergies lately. I guess it is because it is spring and all the pollen in the air but it is just annoying. My eyes are like all puffy lately and all I want to do is rub...
Forum: Food and Nutrition May 5th, 2010, 12:32 PM
Replies: 29
Views: 46,121
Posted By Ellen Sanchez
I am eating goldfish and jolly ranchers. I know...

I am eating goldfish and jolly ranchers. I know those two don't really go together but it works for me haha. I could really use some water or just something to drink though because my mouth is so dry...
Forum: Food and Nutrition May 5th, 2010, 12:29 PM
Replies: 13
Views: 38,658
Posted By Ellen Sanchez
yeah haha It is so freaking embarrasing sometimes...

yeah haha It is so freaking embarrasing sometimes but I usually just try to hide the sound by either talking over it or something haha and sometimes it does work because people just don't notice it I...
Forum: DVD Blue Ray Exchange May 5th, 2010, 12:26 PM
Replies: 15
Views: 4,012
Posted By Ellen Sanchez
The only radio stations that I really listen to...

The only radio stations that I really listen to are Kiis fm and like 710am when there is a lakers game. other than those I dont really listen to anything else I guess I haven't really found any that...
Forum: DVD Blue Ray Exchange May 5th, 2010, 12:24 PM
Replies: 19
Views: 4,479
Posted By Ellen Sanchez
I love listening to music when i am in the...

I love listening to music when i am in the shower. It just makes it even more relaxing. I feel like I can just clear my head and think about nothing it is perfect. I usually like listening to the...
Forum: TV Talk March 17th, 2010, 05:57 PM
Replies: 10
Views: 2,677
Posted By Ellen Sanchez
seriously they should juststart handing them out...

seriously they should juststart handing them out so ppl can apply if they are just going to put on random ppl.. haha liek mable said i need a show.. becasue 1, the things that happen to me are just...
Forum: DVD Blue Ray Exchange March 17th, 2010, 05:54 PM
Replies: 76
Views: 615,150
Posted By Ellen Sanchez
talking talking talking.. and not really...

talking talking talking.. and not really understanding what is being said.. oh well im off in like 6 minutes so i couldnt be happier! aslo i can hear the sound of my typing not to mention the sound...
Forum: Movies Reviews and Recommendations March 17th, 2010, 05:52 PM
Replies: 14
Views: 5,561
Posted By Ellen Sanchez
yeah i love these movies.. never been kissed too!...

yeah i love these movies.. never been kissed too! also um.. what else.. hmm i cant think of them right now on the spot but remember when jessica alba and james franco where in never been kissed!...
Forum: Home Theater Gear March 17th, 2010, 05:49 PM
Replies: 67
Views: 616,830
Posted By Ellen Sanchez
probably something super relaxing becasue im sick...

probably something super relaxing becasue im sick too so i think its a bug thats going around or something.. soo yeah hopefully everyone who is sck. gets better so that we can all start to enjoy...
Forum: General March 17th, 2010, 05:46 PM
Replies: 12
Views: 2,750
Posted By Ellen Sanchez
i love a walk to remember haha thats a movie i...

i love a walk to remember haha thats a movie i can watch over and over again. but i get what your saying never been kissed is a great movie as well and its hilarous i alwasy quote that movie same...
Forum: Hair & Nail March 17th, 2010, 05:44 PM
Replies: 10
Views: 4,801
Posted By Ellen Sanchez
yeah i hear the same thing that heat protectors...

yeah i hear the same thing that heat protectors work awesome.. i miss my long hair.. i was in the same boat as mable. but now my hair is starting to grow out. i remember hating to have to stighten my...
Forum: Fragrance March 17th, 2010, 05:41 PM
Replies: 13
Views: 2,259
Posted By Ellen Sanchez
hmm i havent had my makeuo done in awhile but i...

hmm i havent had my makeuo done in awhile but i remember mac as well with the 40 dollars worth of purchase anyways,, i never tried anytjogn else but my best freind soo i like this thread its givent...
Forum: Skincare March 17th, 2010, 05:38 PM
Replies: 10
Views: 2,209
Posted By Ellen Sanchez
yeah so am i .. im ver curious to see how it...

yeah so am i .. im ver curious to see how it would feel abd be if i got one.. im just weird like normally im pretty open but when it comes donw to someone stating firected at me area idunno ma.. but...
Forum: Cosmetics March 17th, 2010, 05:36 PM
Replies: 28
Views: 6,341
Posted By Ellen Sanchez
yeah im a little mad at myself becasue i hadnt...

yeah im a little mad at myself becasue i hadnt worn makeup in about 3 days and last night i put some one and came home after school and knocked out!@ forgetting to wash my face.. and i was wearing...
Forum: Bath & Body March 17th, 2010, 05:31 PM
Replies: 15
Views: 4,582
Posted By Ellen Sanchez
thats exactly how i feel! omg its crazy my back...

thats exactly how i feel! omg its crazy my back is killing me.. and im so out of it.. i sit there in this chair and im seriously all out of it. i sometimes feel like a zombie becasue im falling...
Forum: Internet & Technology March 17th, 2010, 05:29 PM
Replies: 18
Views: 5,667
Posted By Ellen Sanchez
yess! mutal freinds. i do the same thing i see...

yess! mutal freinds. i do the same thing i see how i know that they know and depending on who they know i will aceept them. it alwasy tripps me out when they request to be my freind and then they...
Forum: Car Electronics March 17th, 2010, 05:27 PM
Replies: 7
Views: 2,739
Posted By Ellen Sanchez
thats a good question! i would also like to...

thats a good question! i would also like to know.. becasue i mean lets face it i cant take my dad everywher ei go my entire life.. to help me with my car descions and what not so its time for me to...
Showing results 1 to 25 of 46

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 05:29 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.

QUICK HELP LINKS COMPANY INFORMATION
- Order Form
- Return Policy
- Volume Discount
- Order Tracking
- International Customer
- General Policy
- Backordered Items
- Contact Us
- About Bayho, Inc
- How to Order
- Our Office
- Health Reward Points
- Privacy Policy