Contact by Phone 1-213-283-8099
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Go Back   Health Food, Vitamin and Supplement Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 32
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Shana
Forum: DVD Blue Ray Exchange April 19th, 2010, 04:59 PM
Replies: 76
Views: 616,073
Posted By Shana
okay i know i have said this a thousand times but...

okay i know i have said this a thousand times but this time is for reals .. im going to fall sleep and not to mention i want somehting to drink! seriously i dunno what the hck im doing in this chair!
Forum: Fragrance April 19th, 2010, 04:55 PM
Replies: 6
Views: 2,870
Posted By Shana
i really would like a new one i mean a girla can...

i really would like a new one i mean a girla can never have too many right// lik se shows or heels you can never have too many becasue you use them and talk into thrm.. ijo
Forum: Skincare April 19th, 2010, 04:51 PM
Replies: 9
Views: 4,124
Posted By Shana
yes i have the same issue and like when i wear...

yes i have the same issue and like when i wear straple,ss or somet5hing my legs are all dark and my shoulders and fasce are still its orginal clolr.. white why cant i tan seriously it should come...
Forum: Bath & Body April 19th, 2010, 04:49 PM
Replies: 15
Views: 4,858
Posted By Shana
right now i just want to relaz with a nice gold...

right now i just want to relaz with a nice gold green tea of some lemonade or some ice water! thats what i want but i cant becasue im here at work and i have to stay in this chair! ahhh im falling...
Forum: Car Electronics April 19th, 2010, 04:45 PM
Replies: 27
Views: 8,676
Posted By Shana
your love your love is my drug.. becasue your...

your love your love is my drug.. becasue your love your love is my drug! haha i like that song kesha on the other hand is just crazy! haha well i hope you all had a great weeeknd!!
Forum: Consumer Electronics April 19th, 2010, 04:42 PM
Replies: 22
Views: 7,367
Posted By Shana
i wonder how long im going to be doing this for...

i wonder how long im going to be doing this for becasue i cant do it anymore im soo tired im about to fall asleep want something to drink ahh i just cant win.. seriously man i really need some water...
Forum: Women's Health April 19th, 2010, 04:38 PM
Replies: 19
Views: 5,989
Posted By Shana
i just found a top and bottom at forever on sale...

i just found a top and bottom at forever on sale for 5,99 each! i was like pshh i should stock up! but sadly i bought a med bottom thinking it was gonna fit and its wayy too big! soo yeah now i cant...
Forum: Men's Health April 19th, 2010, 04:35 PM
Replies: 17
Views: 5,869
Posted By Shana
goooodd question! i ive asked it a few times as...

goooodd question! i ive asked it a few times as well.. well basically only one guy could acutally give me an answer and that answer was" if i can hold a conversation with a girl the first time i met...
Forum: Child and Teen Health April 19th, 2010, 04:30 PM
Replies: 11
Views: 2,633
Posted By Shana
yeah as i was i. i was super shocked when i...

yeah as i was i. i was super shocked when i started hearing the little coments that were made by my cousins its like wtf.. when i was ten i was worried about my nano pet and chinese jumprope...
Forum: Sexual Health April 19th, 2010, 04:21 PM
Replies: 8
Views: 4,747
Posted By Shana
okay i have had the tampon thing happen to me...

okay i have had the tampon thing happen to me once.. it was the pearls which io still use .. but the whole condom situation yeah that has never happened to me.. and i hope it never does! haha sounds...
Forum: Personal Health Issues April 19th, 2010, 04:19 PM
Replies: 14
Views: 6,958
Posted By Shana
try peroxide i know it sounds crazy bu thats what...

try peroxide i know it sounds crazy bu thats what use when i feel that little tenderness pimple like on my lip and i just keep it clean and dry with peroxide if i catch it in time then it helps but...
Forum: Food and Nutrition April 19th, 2010, 04:14 PM
Replies: 6
Views: 1,459
Posted By Shana
i need some energizing foods! seriously im always...

i need some energizing foods! seriously im always falling asleep arounf the same time toio and i need to stay awake espeically sicne im at work so i cant be rambling things on and on.. but yeah i...
Forum: Fitness and Exercise April 19th, 2010, 04:12 PM
Replies: 15
Views: 10,513
Posted By Shana
man i played over the summer when i went to go...

man i played over the summer when i went to go visit my cousins in texas and i really liked it i was kinda hooked! and now i dont have it at all and i really want to play i actually hadn thought...
Forum: TV Talk April 19th, 2010, 04:10 PM
Replies: 7
Views: 2,803
Posted By Shana
MANswers haha i remember seeing this preview and...

MANswers haha i remember seeing this preview and iit was like how to have sex on a motorcycle and how many ways you can.. no joke so no wonder its interesting to men! another one was hown may blondes...
Forum: DVD Blue Ray Exchange April 19th, 2010, 04:07 PM
Replies: 76
Views: 616,073
Posted By Shana
amp raido online commercial free mondays and...

amp raido online commercial free mondays and since ive been in this chaior since 930 its been nice.. right now its big girls dont cry from fergie.. i remember i use to like this song and then i didnt...
Forum: Movies Reviews and Recommendations April 19th, 2010, 04:04 PM
Replies: 9
Views: 2,869
Posted By Shana
yeah i kinda want to watch earth before tho...

yeah i kinda want to watch earth before tho becasue ih avent seen it and then watch oceans.. but yeah it said they are gonnna explore the four oceans right? hmm well im sure theres something...
Forum: Home Theater Gear April 19th, 2010, 04:02 PM
Replies: 11
Views: 6,110
Posted By Shana
my sister does this she was actually doing it a...

my sister does this she was actually doing it a few nights ago and i dot know what sites she goes too i should actually ask her so i can start watching movies when i have free time at school or...
Forum: Sexual Health March 3rd, 2010, 04:01 PM
Replies: 17
Views: 2,730
Posted By Shana
I honestly think that it depends on who you're...

I honestly think that it depends on who you're having sex with. Like if that person is already a friend and you guys are just having casual sex then it should be fine. Most people don't complicate...
Forum: Sexual Health March 3rd, 2010, 03:58 PM
Replies: 9
Views: 1,677
Posted By Shana
HAHAHAHA Lets get Physical, Physical!!! So not a...

HAHAHAHA Lets get Physical, Physical!!! So not a mood setter!!!

Nasty....I remember that song too!!! It was hit when it came out I think it was maybe '05-'06 ...Don't ask me how I know that. But...
Forum: Women's Health March 3rd, 2010, 03:53 PM
Replies: 21
Views: 4,050
Posted By Shana
I have to shave all the time...its sooo...

I have to shave all the time...its sooo frustrating. Especially when you miss spots and you don't realize until you're out the house. I know!!! embarassing!!! But I've gotten to the point where I...
Forum: TV Talk February 24th, 2010, 03:31 PM
Replies: 16
Views: 2,593
Posted By Shana
I know that Degrassi is in it's of season right...

I know that Degrassi is in it's of season right now and the new season starts probably in spring or early summer. But seriously I haven't watched this in sooo long. I got caught up by seeing the...
Forum: TV Talk February 24th, 2010, 03:29 PM
Replies: 19
Views: 3,002
Posted By Shana
Isn't the new season starting...I need to find...

Isn't the new season starting...I need to find out because I seriously love this show!!!!

I love the irony in it and the singing is amazing those people got vocals and not only that but the guys...
Forum: TV Talk February 24th, 2010, 03:27 PM
Replies: 20
Views: 3,533
Posted By Shana
I haven't seen the tyra show in a while. I used...

I haven't seen the tyra show in a while.
I used to watch it on Fridays but then my schedule changed so I don't get to do that anymore. I kinda miss it though. Now I get to watch the Wendy show. And...
Forum: Women's Health February 24th, 2010, 03:24 PM
Replies: 12
Views: 2,825
Posted By Shana
HAHAHAHAHAHAH OMG that is tooo funny!!!!!! That...

HAHAHAHAHAHAH OMG that is tooo funny!!!!!!
That made my day..I'm so telling my bestfriend because its sounds just like him to say something like that too. I was like man!!! I can't stop laughing....
Forum: Women's Health February 24th, 2010, 03:18 PM
Replies: 18
Views: 6,035
Posted By Shana
Over react much? If its just a movie why u...

Over react much? If its just a movie why u trippin.
He said he'll go so be happy you got atleast that. Just don't over think it and mess up your date. You never know he might be into you. We all...
Showing results 1 to 25 of 32

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 10:43 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

QUICK HELP LINKS COMPANY INFORMATION
- Order Form
- Return Policy
- Volume Discount
- Order Tracking
- International Customer
- General Policy
- Backordered Items
- Contact Us
- About Bayho, Inc
- How to Order
- Our Office
- Health Reward Points
- Privacy Policy